PROCESUL DE RECONDIȚIONARE al FILTRULUI DE PARTICULE LA NIVEL OEM
SINGURUL mod de a recupera complet un DPF, DOC sau SCR este curățarea exhaustivă a funinginei, cenușii și a altor contaminanți din componentă pentru a o returna cât mai aproape de starea originală de fabricație, cât mai uman posibil.
Un proces complet de recondiționare la nivel OEM oferă mai multe valori de curățenie și performanță care compară un filtru recondiționat cu performanța unui filtru nou. Numai acele filtre care trec inspecția vor fi numite componentă recondiționată.
FSX utilizează o linie completă de soluții pentru toate aspectele de recondiționare DPF, DOC, SCR și EGR.
Procesele și specificațiile de recondiționare dezvoltate de FSX stau la baza multor programe OEM și pot fi adaptate pentru a îndeplini cerințele specifice ale programului dumneavoastră.
STAGE 1
Dispozitiv de curățare pneumatic DPF
FSX TRAPBLASTER™
TrapBlaster™ este utilajul emblematic a liniei de produse FSX, utilizând tehnologia patentată pentru a curăța filtrele mult mai bine decât modelele concurente.
Funcționarea surprinzător de silențioasă și o mulțime de caracteristici suplimentare fac din TrapBlaster™ o alegere eficientă pentru curățarea DPF.
Cuțite de aer cu scanare bidirecțională
Tehnologia noastră patentată de scanare a aerului bidirecțională prelungește durata de viață a DPF prin curățarea fiecărei celule de pe ambele părți din filtru.
Cuțitele de aer superioare și inferioare permit curățarea de la ambele capete ale filtrului, nu doar de la unul. Acest lucru asigură o recuperare optimă a filtrului.
FSX TrapBlaster este singurul proces care curăță ambele părți ale DPF-ului.
Proces de curățare vizibil
Majoritatea DPF-urilor sunt complet curățate în 22 de minute. Cu toate acestea, fiecare DPF este diferit, iar procesul de curățare vizibil permite operatorului să vadă când curățarea este completă.
Dacă DPF-ul este deteriorat intern, particulele vor fi văzute ieșind din partea curată a filtrului în primele 2 minute de curățare. Această caracteristică de diagnosticare este exclusivă pentru TrapBlaster.
Fiecare celulă curățată
TrapBlaster curăță fiecare celulă în mod individual, cu un flux de aer extrem și presiune înaltă.
Prelungește durata de viață a DPF prin curățarea fiecărei celule de pe ambele părți din filtru
Duza de aer inferioară vizează dopul de cenușă întărit, făcându-l să se destrame. Duza de aer superioară suflă materialul slăbit.
Complet reglabil
Funcționare complet automată, dar poate fi ajustată pentru a concentra curățarea pe zonele puternic încărcate pentru o curățare eficientă.
Duzele reglabile permit accesul la flanșe greu accesibile și cavități încastrate.
Complet reglabil pentru înălțimea filtrului la 36" și 20" diametru.
NECESITĂȚI TRAPBLASTER:
Alimentare cu aer (modul FullAir): 125 CFM/125 PSI de aer livrat către TrapBlaster
Compresor de aer (modul FullAir): Minimum 125 CFM, 125 PSI, 30 CP (22,5 KW): poate fi necesar un compresor de aer mai mare, în funcție de producătorul compresorului, uscătorul de aer utilizat, configurația conductei și altitudinea.
Alimentare cu aer (mod AirSaver): 60 CFM, 100 PSI (1700 l/min, 7 bar) aer livrat către TrapBlaster
Compresor de aer (mod AirSaver): Compresor de aer minim 68CFM/100PSI 20HP sau 15 KW
Uscător de aer: Eficiență ridicată (necesar) – stil desicant sau stil de refrigerare pentru 120 CFM/3400 l/min la ieșire
Diametrul conductei: 1 ½” linie de livrare ID
Colector de praf: FSX SootSucker recomandat 1400 CFM sau mai mare (cu filtre curate)
SPECIFICAȚII TRAPBLASTER:
Dimensiuni: 195.58cm Î x 121.92cm L x 78.74cm
Greutate: 404 kg
Electrice: priză standard 115 volți, 1 ph, 20 amperi. Controlat UL
Evacuare: Conexiune de conductă QF de 20 cm pe partea stângă jos sau stânga spate
Greutate aproximativă de transport: 490 kg
STAGE 2
Regenerator termic DPF
FSX TRAPBURNER 8™
ACUM INCLUDE INEL DE PRELUNGIE DE 22 cm ȘI BLOC DE SIGURANȚĂ (cu) CAPAC
TrapBurner™ folosește aer ambiental în timpul încălzirii. Programat cu atenție pentru a furniza exact cantitatea potrivită de căldură. Niciun aer pompat prin filtru (nu) reduce riscul de fisurare a filtrului sau de a provoca stres termic. (și nu provoacă stres termic)
- 1 din 8
Datorită eficacității programului nostru de curățare pneumatică, doar 1 din 8 filtre necesită o regenerare termică pentru a arde funingina rămasă adânc întărită în pereții celulelor ceramice.
100% din funingine este arsă în timpul regenerării termice în TrapBlaster.
- Regenerare controlată specificată OEM
Gradul de temperatură al treptei se potrivește cu specificațiile OEM.
Procesul nostru termic folosește aer ambiental în timpul încălzirii. Programat cu atenție pentru a furniza exact cantitatea potrivită de căldură. Fără a se pompa aer în filtru, se reduce riscul crăpării filtrului sau de a-i fi cauzat un stres termic.
- Funcții avansate de siguranță:
- Asistență pentru ridicarea capacului
- Blocare automată a capacului (Se blochează în timpul funcționării. Se deblochează când este inactiv)
- Oprire automată în caz de temperatură excesivă
- Afișaj digital al temperaturii și al timpului de procesare
- Încărcare superioară pentru utilizarea cu macarale rulante
- Aerul ambiental evită vârfurile termice
SPECIFICAȚIILE PROCESULUI:
Temperatura procesului: Programul P1 - rampă eșalonată până la 600ᴼC
Timp de proces: 9 ore plus timpul de răcire
Capacitate: De bază - 1 DPF ( Cu inel de extensie și rack pentru a procesa până la 3 DPF)
SPECIFICAȚII TRAPBURNER:
Dimensiuni: 107cm x 86cm x 59cm X 69cm
Greutate: 136 kg
Electrice: listat UL, 208V-240V și 480V, 3ph disponibil
Montaj: la minim 45 cm de pereți și de podelele din beton.
Greutate aproximativă de transport: 181 kg